Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσαν αποφασίστηκαν δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες ενώ ταυτόχρονα θα ζητήσουν από τις Συγκλήτους του ΕΜΠ και πανεπιστημίου Αθηνών αναστέλλοντας καθολικά την λειτουργία των πανεπιστημίων.
Την ίδια ώρα ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος έχει δηλώσει ότι τα Πανεπιστήμια που είναι κλειστά θα ανοίξουν και το εξάμηνο θα σωθεί.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος μάλιστα